viernes, 6 de mayo de 2016

Còniques aula

Aquest tercer i últim trimestre a dibuix artístic hem treballat l'espai i el paisatge. Llavors, per introduir la materia, com cada trimestre, hem fet unes làmines inicials, on havíem de fer dues còniques de l'aula: una cònica central, i una obliqua.

Vaig atrevir-me a treballar amb noves tècniques, en aquest cas vaig provar amb retoladors i una mica de aigua. El primer dibuix em va fer una mica de por, i es nota al resultat, però una setmana després vaig fer el segon i la millora es brutal. També cal dir que el primer no em va donar temps d'acabar. 

Les dues vistes que vaig escollir de l'aula les vaig seleccionar simplement perquè em semblaven més fàcils. 

Làmina 50x70cm. Tècnica emprada: retolador, aigua i llapis.
Cònica obliqua, segon dia.

Realment crec que va ser bona idea començar a treballar noves tècniques, descobrir coses, i penso que he trobat una tècnica amb la qual em sento molt còmoda i m'agrada molt. 

De còniques ja n'havíem fet l'any passat, però ha estat molt bé fer-ne dues per començar refrescant el que ja sabíem, i fer pràctica de cara als exercicis de selectivitat que fem a classe.



Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i processades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario