viernes, 6 de mayo de 2016

Arbre a un metre

El dia 27 d'Abril vam fer a classe de dibuix artístic una activitat de Selectivitat amb dues hores. L'enunciat ens donava la imatge on es veia un arbre molt lluny, i et demanava que el dibuixessis com si l'estiguessis veient a un metre de distància.
Làmina 50x70cm. Tècnica emprada:
retolador i una mica d'aigua,
i carbonet.

Jo potser no vaig fer-lo a un metre, sinó a una mica més, però vaig divertir-me molt fent aquest dibuix i estic contenta amb el resultat.

Si hagués de tornar-lo a fer el faria de més a prop, i treballaria millor el fons, ja que només vaig treballar la figura. I també ho faria més ràpid, ja que el temps em va donar super just.


La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i editada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario