lunes, 9 de mayo de 2016

Vídeo art

Aquest tercer trimestre hem hagut de fer un vídeo art per a l'assignatura de cultura audiovisual amb el David Branchat. 

La meva companya Victòria va tenir la idea de pintar-me l'esquena inspirant-se en una cançó, 'Flor del cerezo' de Sharif, i fer un vídeo del procés. 

Vam estar quatre hores per a que em pintés l'esquena, i gràcies a una amiga nostra que ens va ajudar, va quedar un vídeo molt maco, que va guanyar un premi Sant Jordi al concurs de l'institut. Tot el mèrit per la meva companya, que no només va tenir la idea, sinó que també va fer una pintura preciosa, jo vaig gaudir de cada minut.


Cal dir que aquesta es una petita idea, de totes les que la Victòria i jo en tenim pensades, que, gràcies a la relació que em creat en aquests dos anys de batxillerat, hem fet i volem continuar fent.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera Nikon, i no estan processades.








No hay comentarios:

Publicar un comentario