viernes, 8 de abril de 2016

TERÀPIA EMOCIONAL, tinta i dansa

Per finalitzar el segon trimestre de dibuix artístic vam fer un projecte de figura humana. Amb tot el que havíem treballat a classe i més. Vam tenir hores a classe durant dues setmanes, unes quatre aproximadament em penso. I a casa doncs quasi un mes.

Jo el volia relacionar amb la dansa i el moviment d'aquesta. Doncs he tingut uns dies una mica tristos, i no res em fa desonnectar més que la dansa i la tinta xina. Pintar amb tinta xina ha estat un descobriment per a mi aquest curs. M'agrada molt, sobretot dibuixar moviment, em sento lliure realment, sense normes, només faig el que vull.


Llavors, el que vaig acabar fent és la figura humana en posicions de dansa clàssica inspirant-me en fotografies meves. Un referent molt important per al meu procés, ha estat la música. 
La música em recorda als diferents moments i sensacions que he viscut amb la dansa, i es que realment vaig arribar a un punt on estava completament al meu món, amb la meva música, pintant amb la tinta i inspirant-me en fotografies de dansa... No necessitava res més ni se m'acudia res millor per oblidar-me de tot el que passava fora de la meva habitació, del meu raconet.

El meu resultat m'agrada, és molt personal i no se si puc arribar a expressar-ho amb paraules i aconseguir que m'entenguin, perquè relament crec que s'ha de viure, s'ha de sentir, com jo he sentit amb la meva ànima cada moment que dedicava als dibuixos. 

Si hagués de fer un altre projecte així ho tornaria a fer, i de fet m'ho complicaria més, perquè els meus resultats m'han inspirat a avançar més.

No sé veritablement quina ha estat la nota ni quina serà, però no m'importa massa perquè em quedo amb la sensació que vaig tenir durant aquells dies, amb una forma que he trobat de desconnectar de tot apart de ballant.

Per a mi va ser una cosa que m'encanta i una que m'apassiona: la tinta i la dansa, ajuntant-se per fer-me oblidar de totes aquelles coses que em fan estar trista... Una molt bona teràpia emocional.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i processades amb gimp.




No hay comentarios:

Publicar un comentario