viernes, 6 de mayo de 2016

Selecció paisatges

Aquest trimestre, a dibuix, per treballar millor el paisatge hem sortit al carrer a dibuixar-ho del natural. Hem anat els dimarts a primera hora, invertint així 4 hores en dibuixar als carrers de Salou.

Eren dibuixos ràpids, apunts del natural. I després de tots els que vam fer, vam escollir els tres millors o que més ens agradessin, per presentar-los a la professora. Jo un dia no vaig aconseguir fer-ne cap, però a la llarga vaig acabar tenint sis. 

Dibuixar al carrer m'ha agradat realment molt, amb els companys ficàvem una mica de música, i mentre dibuixàvem asseguts a terra anàvem parlant una mica també. Ha estat molt divertit, i he aprés molt copiant del que veia.

Vaig atrevir-me a fer-los amb retoladors i el pinzell amb aigua, i la veritat es que m'he sentit molt còmoda amb aquesta tècnica, l'he gaudit molt i estic contenta del progrés aconseguit, de la millora del primer dibuix al costat de l'últim.

Les imatges són els tres dibuixos que vaig escollir per presentar.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i editades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario