viernes, 6 de mayo de 2016

Gronxador

Avui, dia 6 de Maig, hem fet una pràctica a classe de dues hores. L'enunciat ens demanava que dissenyéssim un gronxador de dues places per a un parc. 

Maduració de la idea i text.
Havíem de tenir en compte que als gronxadors pujen nens petits i nens més grans. A més a més cal tenir en compte que els nens poden fer-se mal amb objectes punxeguts. La meva idea ha estat fer un gronxador que semblava un bolet, perquè em semblava divertit per als nens. Llavors un dels seients era normal, i l'altre tenia respatller i barra de seguretat per davant. La part de dalt del bolet a més de ser formalista, té una funció, que és fer sombra i fins i tot protegir els seients del gronxador de la pluja, per a que no es facin malbé tan ràpid.

Hem hagut de fer la pluja d'idees, la maduració i el text, a un foli DIN A-3 doblegat per la meitat, i a part la làmina DIN A-3 amb la planta, l'alçat i la perspectiva del gronxador. M'ha faltat temps per pintar l'alçat, però tota la resta de coses les he acabat, i m'ha agradat bastant aquesta activitat. 

Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: retolador.
Pluja d'idees i text.






Si l'hagués de fer un altre cop, ho faria més ràpid per acabar a temps; ja que l'objectiu és que em sobri temps. Però tot i això estic contenta de que ja no dubto tant, tinc idees més ràpidament, i sinó, se que haig de tirar endavant amb el que sigui.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i processades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario