viernes, 6 de mayo de 2016

Cartell desemmARcaTs

Com cada any, a l'institut es fa un espectacle a càrrec d'un grup de professors (professors d'arts plàstiques, d'arts escèniques, de música...) amb els alumnes del batxillerat escènic, el Cor Crescendo (que és la coral de l'institut), el alumnes de música de quart, i els alumnes del batxillerat plàstic de primer. 

La meva proposta de cartell.

Nosaltres, els alumnes del batxillerat plàstic de segon, hem tingut l'oportunitat de dissenyar el cartell per promocionar l'esdeveniment, i del qual s'imitaria l'estètica de les entrades. Cadascú de nosaltres vam fer la nostra proposta amb un llistat de condicions que aquest havia de tenir, i el passat 29 de Març el vam haver de presentar digitalment a la nostra professora.

A mi em va agradar molt fer-ho, tot i que em va costar una mica agafar el truc al Gimp per a fer collage, i la veritat és que m'agrada com em va quedar. Tot i que, al final van agafar el de la meva companya i amiga Victòria , que m'agrada molt i ho veig una molt bona elecció. 

M'hauria fet molta il·lusió que agafessin el meu, perquè m'agrada molt això del disseny gràfic i potser m'acabo dedicant en un futur, però si no ho van fer va ser per algo, i sempre s'ha d'aprendre dels altres i saber que sempre es pot millorar; i òbviament m'alegro molt per la Victòria, que feia gust veure el cartell que va fer penjat pel passadís!



No hay comentarios:

Publicar un comentario