viernes, 6 de mayo de 2016

Llibreta d'artista: Paisatge

Com que aquest trimestre hem treballat el paisatge a dibuix artístic, la llibreta d'artista havia de tenir intervencions amb paisatge, tant descriptiu, com interpretatiu. 
Jo no he fet gaire de descriptiu, sinó que he fet més interpretació.

Inspirat d'una foto.
Inventat.

Puc millorar molt més, però estic molt molt molt contenta amb el progrés d'aquest curs, i sobretot d'aquest trimestre. He notat una millora brutal en mi mateixa, i a la vegada m'he aficionat més a dibuixar quan m'avorreixo, ara dibuixo més per plaer, cosa que abans no feia molt. Així que la meva conclusió és que pot estar millor o pitjor, però jo estic molt satisfeta i contenta amb el camí que he fet, amb el progrés. I òbviament, jo soc una persona exigent amb mi mateixa i queda molt que millorar.
Inspirat d'una foto.










Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i editades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario