viernes, 6 de mayo de 2016

Anàlisi de la Plaça de la Pau

Avui divendres 6 de Maig hem hagut de presentar un treball de disseny que es tractava de fer l'anàlisi de l'espai de la Plaça de la Pau. Vam tenir quatre hores d'horari escolar, que vam sortir amb la professora a fer fotos i veure les característiques del parc, i una setmana a casa. 

Jo em vaig fer els apartats de planta, mobiliari urbà (bancs, papereres i llums), platea i parc infantil, a més de la tapa i la presentació. El suport que he fet servir han estat làmines una mica més grans que DIN A-4. 

M'ha agradat bastant fer aquest treball, tant a nivell de descriure amb text, com a nivell de fer dibuixos. Tot i que ho vaig fer quasi tot a casa perquè al parc em resultava incòmode ficar-m'hi. 

Si hagués de tornar a fer-ho, tindria cura de tenir un traç més fred i analític a segons quins dibuixos, i de treballar les ombres. Però estic contenta amb el resultat, m'ha agradat fer una activitat diferent.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i editades amb un programa online.










No hay comentarios:

Publicar un comentario