viernes, 6 de mayo de 2016

Maqueta ONG

Aquest tercer trimestre, a disseny, hem estat treballant els espais. Per això res millor hi ha que fer una maqueta. Aquesta, havia de ser de l'estand efímer d'una ONG, la que volguéssim. La vam començar el 7 d'Abril a classe, i vam estar durant les classes de disseny treballant-la durant una setmana, més una altra setmana que vam tenir de marge per acabar-la a casa.
Materials per fer la maqueta

Havíem de presentar el foli DIN A-3 doblegat amb la pluja d'idees, la perspectiva i el text, a part la làmina DIN A-3 amb la planta de la maqueta, i finalment la maqueta.

Maqueta
Jo el que més vaig currar-me va ser la maqueta, i en canvi les altres coses no les vaig fer amb tanta cura. Però igualment crec que ha estat una bona feina feta, estic molt contenta amb la maqueta que he fet. 

LA ONG que vaig triar és Proactiva Open Arms, perquè aquells dies mateixos en que estàvem treballant la maqueta, els alumnes de socorrisme del nostre institut estaven recollint diners per marxar a Lesbos a ajudar als nois d'aquesta ONG a salvar als refugiats. I em va semblar una bona excusa per treballar aquesta ONG. Que per cert, jo vaig donar diners als alumnes de l'institut, però l'ONG també està recollint diners per tenir recursos per seguir salvant vides a Lesbos, així que us convido a tots a que ajudeu per una bona causa. Que donar diners no és tant si tenim en compte que hi ha gent que està tot el dia a raig de Sol, esforçant-se fins a un punt esgotador en ajudar a gent que ho necessita. Aquí deixo la pàgina oficial de Proactiva Open Arms, on es pot fer un ingrés bancari: < http://www.proactivaopenarms.org/ > .

Maqueta
Si hagués de tornar a fer la maqueta, la tornaria a fer d'aquesta ONG i la faria tal i com la vaig fer, estic molt contenta amb aquesta feina.

Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu telèfon mòbil i editades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario