viernes, 6 de mayo de 2016

Habitació de postguerra

El dia 20 d'Abril, dimecres, vam fer un exercici de Selectivitat per practicar en dues hores a classe. L'enunciat ens donava una imatge d'una habitació de postguerra i ens deia que agaféssim tres objectes d'aquella imatge, i els fiquéssim en una habitació també de postguerra, amb una figura humana inclosa a l'habitació. Els objectes havien d'estar col·locats i distribuïts de forma diferent que a la imatge.

Làmina 50x70cm. Tècnica emprada: retolador i aigua.
Sincerament no em vaig adonar de que havia de semblar de postguerra, vam comentar l'enunciat en veu alta a classe com cada dia, però estava despistada, i després no vaig tenir el resultat que havia de tenir. Si m'hagués adonat de que havia de tenir ambient de postguerra hagués fet servir el carbonet, que seria més fàcil a l'hora de donar aquesta sensació, tant pel color com per la textura. Però com no va ser així, vaig fer servir retolador i una mica d'aigua.

Igualment, sense tenir en compte lo de l'ambient de postguerra, crec que està bastant bé, tenint en compte que els esbossos també estan fets i em va sobrar temps. La veritat és que a mida que ha passat el curs cada vegada vaig més ràpid i em sento més preparada de cara a la Selectivitat.

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i editada amb el Gimp.



No hay comentarios:

Publicar un comentario