jueves, 19 de noviembre de 2015

Una mica més de mi...

Amb aquesta entrada obro l'etiqueta de miscel·lània. És una etiqueta on penjaré coses que m'agraden o que vull compartir amb la gent que visita el meu bloc.
Doncs per començar em fa molta il·lusió parlar d'una cosa amb la qual m'identifico molt i de la qual m'encanta parlar. Des dels 5 anys faig dansa clàssica i hip hop. Al llarg de tota la meva vida, 12 anys dels 17 que tinc, he ballat. 

Fa 4 anys que competeixo a nivell nacional e internacional amb un grup de hip hop format per nois i noies de Salou d'entre 14 i 17 anys.

Article al Diari de Tarragona. 
En diferents campionats em quedat molt bé posicionats, dècims i setens de 40 grups (essent dels més petits), cinquens, i quarts molts molts cops, tercers i segons també de vegades, i primers 3 o 4 vegades. Tot a nivell nacional. Fins i tot un any vaig ballar amb un grup de nois i noies més grans i categoria més alta, amb els quals a un campionat vam ballar una vegada a categoria professional, quedant vuitens de 16 grups ballant contra professionals d'Espanya. Sempre jutjats per ballarins internacionals.

Doncs, l'últim campionat al qual vam assistir va ser el passat 31 d'Octubre. Era un europeu al qual havíem accedit passant una fase nacional. Després d'haver quedat tercers a nivell d'Espanya vam fer una entrevista per Tac12 i una per TV3. Després a la fase continental vam guanyar quedant primers, classificant-nos així al mundial que se celebrarà al Maig vinent, i aquí deixo l'article del Diari de Tarragona.

I deixo també diferents links on podeu veure vídeos:

No hay comentarios:

Publicar un comentario