jueves, 19 de noviembre de 2015

Activitat de síntesi

Làmina 50 x 70cm. Tècnica emprada: carbonet.
Aquest exercici va ser una activitat de síntesi, com un preparatori de la part pràctica de Selectivitat, que vam fer l'11 de Novembre.

L'enunciat ens demanava que dibuixéssim el mateix pom de porta que ells ens donaven però amb l'ombra provinent de l'altre lateral. Aquest l'haviem de dibuixar en una làmina de 50 x 70cm e integrar-lo en un ambient inventat. Podia estar totalment descontextualitzat.

La tècnica emprada ha estat el carbonet, ja que és més ràpid per acabar tot el format del paper en les dues hores que tenim de temps (sabent que encara trigo mitja hora a fer els esbossos). 

El meu resultat va estar prou bé parlant de la part graficoplàstica, en dos mesos he millorat molt la tècnica del carbonet, i estic contenta amb l'expressivitat que he après a transmetre. Però d'altra banda el meu dibuix no té profunditat, és pla, no té dificultat en aquest sentit. 

De cara als pròxims dibuixos em plantejaré escenes que em costaran més però seran més complexes del que han estat fins ara, doncs és un repte que haig de superar si vull acabar el curs estant ben preparada per a tot.

Fotografia realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario