jueves, 19 de noviembre de 2015

Disseny d'un cartell

Divendres dia 6 de Novembre vam fer una activitat de dissenyar un cartell per al Festival d'Estiu de Barcelona Grec 2015. Les condicions era que el cartell havia d'incloure l'eslògan <<Grec 2015>> i la imatge reinterpretada d'un faune.
Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: retoladors.
Vam disposar de dues hores a classe per fer l'exercici. 

Per a mi ha estat una experiència bona com a alumna i potser lletja com a dissenyadora. Bona com a alumna perquè he hagut d'espavilar per veure com representar un faune tot i que no em vaig ensortir bé i vaig haver de fer un disseny ''per sortir del paso'', ja que només tenia dues hores. Lletja com a dissenyadora, ja que els resultats no van ser bons, i veure que no t'ensurts pot ser una mica desmotivador, tot i que per a arribar a tenir bon nivell de disseny s'ha de passar per aquí. Crec que haig d'obrir-me més a les possibilitats i anar enriquint-me més pas a pas.

Per a interpretar un faune vaig decidir utilitzar les seves banyes, que són molt representatives, les quals vaig ficar als costats de les lletres (amb tipografia grega fent referència al nom de l'esdeveniment) que estaven disposades fent la forma de la cara de l'animal. Els colors van ser bàsicament vermell, per als telons que representen el teatre (ja que el grec és un festival de teatre, dansa, música i circ), blanc i negre. I la tècnica que vaig escollir va ser el retolador.
A la fotografia podem apreciar la part tipogràfica del meu cartell.

Les meves dificultats van ser que aquesta manca d'idees em va fer perdre temps pensant i per tant no vaig poder acabar la làmina final, però crec que un dia dolent el tenim tots i la pròxima vegada el resultat serà millor.

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario