jueves, 19 de noviembre de 2015

Llibreta d'artista

Aquest primer trimestre la llibreta d'artista havia de tenir sobretot dibuixos d'objectes i formes naturals. 


Làmina 12 x 17cm. Tècnica emprada: llapis i retolador.
No tinc molt de temps per treballar la llibreta d'artista, però sempre intento fer les intervencions mínimes demanades, tot i que de vegades faig figura humana o interpretació abstracta. 

A les fotografies: un dibuix d'axonometria, el qual vaig fer amb intencions de treballar les ombres. Aquest està fet amb bolígraf, per provar tècniques diferents. I un dels dibuixos més famosos de George Méliès, fet per mi a llapis. El vaig fer al Caixa Fòrum de Tarragona quan vam anar a veure l'exposició de cinema de Georges Méliès.
Làmina12 x 17cm. Tècnica emprada: bolígraf.

Els resultats de la meva llibreta no són molt bons però de cara a la pròxima entrega vull millorar això centrant-me més en el que em demanen i el que necessito practicar de cara a l'exàmen.

Les fotografies han estat realitzades amb el meu telèfon mòbil i processades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario