viernes, 18 de diciembre de 2015

Examen de disseny

El passat divendres 27 de Novembre vam fer l'examen trimestral de disseny. Vam tenir dues hores per fer una part d'exercicis teòrics més aquesta làmina com a part pràctica.


Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: llapis de colors.
L'activitat consistia a dissenyar una etiqueta per cobrir el ganivet i la forquilla d'un tupper de menjar per endur. Ens donaven les mesures de l'envàs i teniem llibertat a l'hora d'escollir la mesura de l'etiqueta i la forma. 

La funció d'aquesta havia d'estar cobrir els coberts per a que no s'embrutessin i subjectar-los millor, a més d'informar al comprador del menjar que havia a l'interior de la capsa, que podia ser amanida (que va ser el que vaig escollir jo), pasta, carn o peix. 

Vaig escollir fer els elements a la làmina disposant-la de manera vertical per aconseguir una composició més bona. La tècnica emprada ha estat els llapis de colors, ja que la graficoplàstica és més manipulable i permet un millor acabat i més ràpid. 

En conclusió estic molt contenta amb l'examen que vaig fer i amb la nota. El resultat final de la làmina crec que ha estat bo i la idea també, tot i que si hauria tingut una mica més de temps hagués pogut acabar l'examen sencer, ja que em va faltar acabar el comentari de comparar dos anuncis. A més a més, la pròxima vegada m'agradaria poder tenir temps no sols d'acabar l'examen sinó també de treballar la graficoplàstica. 

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario