jueves, 19 de noviembre de 2015

Disseny d'editorial

El passat divendres 13 de Novembre vam tenir una activitat de dues hores del disseny d'una portada de llibre per a una editorial.
Làmina DIN A-3. Tècniques emprades: llapis
de colors i retolador.
L'enunciat demanava que l'estètica fos com la dels altres llibres que t'ensenyaven, amb les mateixes mides, que inclogués el logo de l'editorial (ANAYA) i 'Senderos de la historia' i que el títol havia de ser 'Els dies de la república'.

Pel que fa al dibuix de la capçalera, efectivament vaig fer un dibuix sobre la república. Aquest dibuix és d'una imatge molt famosa representativa de la república espanyola. La dona sosté la bandera republicana la qual he deixat tallada per la línia que divideix la capçalera de la resta de la portada per poder fer els gargots d'aquests simbòlics colors.
El dibuix l'he fet amb llapis de colors per poder variar més les tonalitats, i els gargots també, ja que no disposava de cap cera lila i per tant els vaig fer tots a llapis. La resta de la portada l'he feta seguint els models dels altres llibres.

M'hauria agradat poder dedicar més temps a la graficoplàstica del dibuix, i fer-ho més acuradament però un dels objectius és acabar a temps, tot i així no vaig tenir temps de fer el text explicatiu.

Fotografia realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario