viernes, 8 de abril de 2016

Planta d'una oficina

Aquesta activitat de disseny la vam fer un divendres a classe amb dues hores, el passat divendres 1 d'Abril exactament. L'exercici ens demanava que dissenyéssim la disposició d'una oficina amb diferents condicions. 

Ens donaven una planta amb les obertures al mur ja fixades, i ens deien que havia d'haver el despatx de la directora de l'oficina, el del secretari que obre la porta i agafa les trucades, el del dissenyador i el de l'il·lustrador tenint en compte que aquests dos havien de treballar junts molt seguidament. Llavors, també s'ha de pensar en qüestions secundàries que són obvies, com que ha d'haver seients pels clients, i lavabos, i jugar amb qui necessitaria més la llum natural, etc.
Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: portamines i puntafina.

Aquest exercici em va agradar molt i em va fer pensar bastant a la vegada, perquè volia aconseguir-ho tot, la privacitat entre ells treballadors, i el fàcil accés amb la directora, etc.. Però crec que finalment de voler ficar-ho tot em va quedar molt barroca la idea, tot i que no em sembla tampoc malament. M'hagués agradat més si l'espai per aprofitar hagués estat més gran.

De cap a la propera activitat que fem de planta, vull pensar en no entretenir-me tant en veure com disposar-ho tot, sino que haig d'anar més ràpid, i no ficar tantes coses, perquè quants més elements hagi de dibuixar, més temps necessito...

Tot i això, vaig gaudir molt les dues hores fent-ho, i estic prou contenta amb els resultats.

La fotografia ha esta realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario