viernes, 8 de abril de 2016

Nena al gronxador

El dibuix de la nena al gronxador és un altre exercici de preparació per a Selectivitat. Aquest enunciat ens demanava que projectéssim al terra d'un parc, l'ombra d'una nena a un gronxador, i per tant que s'havia de veure també la nena al gronxador. També la vam fer en dues hores a classe un dimecres.

El format del paper era 50x70cm, en el meu cas horitzontal, i la tècnica el carbonet. 

Aquest dibuix crec que em va quedar una mica millor que el de l'esport a la ciutat, ja que ja havia après alguna tàctica per fer un acabat millor al dibuix, com ara jugar amb plantes a primer terme, etc.

El que més em va costar va estar clarament la nena al gronxador i la seva ombra, és a dir, em va resultar molt més fàcil el paisatge; encara que crec que vaig poder fer un dibuix acceptable. 

Crec que l'aprenentatge d'aquest segon trimestre ha estat bastant gran, he notat la millora del primer dibuix a l'últim, en cadascun dels altres. Gràcies a les correccions que fem en veu alta a classe, i al poder comparar-me amb els meus companys i veure les seves tàctiques, he après més que no si em diguessin les coses en privat, la nota i ja està. Al principi potser em podia feruna miqueta de vergonya perquè no estava del tot contenta amb els meus resultats, però poc a poc m'ha anat donant igual; tots estem aprenent i sempre tens alguna cosa que ensenyar-li als altres i una altra que aprendre d'ells.

En conclusió no penso que tingui una errada molt grossa en particular, simplement em penso que necessito pràctica i dibuixar molt a la llibreta d'artista per seguir notant la millora.

No hay comentarios:

Publicar un comentario