viernes, 8 de abril de 2016

Esport ciutat

Aquesta activitat era un exercici de selectivitat que vam fer un dimecres a classe en dues hores. L'enunciat demanava que dibuixéssim un mínim de una figura humana fent un esport a una ciutat, és a dir, en un ambient urbà.

El format del paper és de 50x70 i jo el vaig disposar horitzontalment, i la tècnica emprada ha estat carbonet, i grafit per a les figures més petites.

Aquest dibuix ha estat per a mi un repte, en el sentit de saber combinar bé la figura i el fons, tot i que no vaig ensortir-me. Les figures em van quedar massa petites, i per tant no tenien cap importància ni protagonisme; mentre que el paisatge urbà el vaig fer amb la líni d'horitzó molt alta i em va quedar molt picat. 
Per al pròxim dibuix he après que haig de ficar la línia d'horitzó més a baix, i que les figures haurien de tenir més protagonisme, per tant, ser més grans i estar més a prop, en primer terme. També que haig de calcular millor les mides de les coses en la distància, i no fer-les a l'atzar, per a que tot quedi proporcionat.

No estic del tot contenta amb aquesta feina, però d'altra banda penso que no està del tot malament. Que amb una mica de pràctica puc millorar les meves errades.

No hay comentarios:

Publicar un comentario