viernes, 8 de abril de 2016

Habitatge

A disseny estem treballant l'interiorisme aquest trimestre, per tant vam fer el nostre primer exercici de planta. Vam tenir dues hores a classe per fer-la i temps a casa per si no ens havia donat temps a acabar.

L'enunciat ens donava l'escala en que havia d'estar el plànol, les parets mestres de l'habitatge i les mides de diferents mobles.

DIN A-3. Tècnica emprada: portamines i puntafina negre.
El format de la làmina és de DIN A-3, en horitzontal, i la tècnica portamines i puntafina negre, i totes les línies fetes amb regles i escaires. Aquesta activitat em va agradar realment molt, tot i que crec que vaig tenir diferents pifiades. Va arribar un punt en què ja no sabia ni com mesurar els mobles, és a dir, em sembla fàcil i ho sé fer, però va arribar un moment en que ja estava saturada d'agafar mides.

Crec que amb més temps i més paciència em sortirà millor, perquè realment gaudeixo fent els plànols de la planta d'una casa, tot i que potser m'entretinc massa amb tonteries.

La fotografia ha estat feta amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario