viernes, 8 de abril de 2016

Interiors inventats

Aquest trimestre a disseny treballarem el disseny d'interiors. Com a làmina inicial i introductòria a la feina per fer aquest trimestre, vam fer dues làmines de dibuixos de perspectiva frontal i de dos punts de fuga, amb dos interiors inventats.
DIN A-3. Tèncica emprada: llapis de colors i puntafina negre.

Vam tenir dues hores a classe, i una setmana de temps per acabar-les a casa. El format de les làmines és de DIN A-3, en horitzontal; i la tècnica el llapis per a fer el dibuix inicial, els llapis de colors per pintar-ho i finalment ho vaig repassar amb puntafina negre.


DIN A-3. Tèncica emprada: llapis de colors i puntafina negre.

Les dues làmines.
Aquestes làmines em van agradar molt, ja que gaudeixo molt fent aquests exercicis, però no em van donar els resultats que jo esperava. Tinc errades com per exemple cap a on fuguen les rajoles de la cuina, o el parquet en general. Però crec que és una tonteria que la pròxima vegada no faré malament.

Les fotografies han estat fetes amb la càmera del meu telèfon mòbil i processades amb gimp.



No hay comentarios:

Publicar un comentario