miércoles, 17 de febrero de 2016

Pràctica d'ergonomia

A principi del segon trimestre, a disseny, vam fer una làmina en la qual havíem de dibuixar 4 mans agafan diferents objectes. Era una làmina de pràctica que ens va servir per treballar el dibuix de les mans, ja que de vegades als enunciats de selectivitat et demanen que facis un dibuix de l'objecte a la mà per veure com s'adapta el disseny proposat.
Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: llapis HB2 i H4.

Aquesta làmina va ser de deures a casa, i vam tenir una setmana de marge per entregar-la. Vaig decidir deixar-la en blanc i negre perquè m'agradava així, i com ja havia treballat una mica els volums amb el color del llapis, no el vaig voler tocar més.

El resultat final m'agrada molt, però si que hi ha errades que caldria mirar i arreglar, però que són coses que si hagués de tornar a fer els dibuixos no em passarien.

La fotografia de la làmina es veu una mica groguenca, però no només és por la llum, sinó també perquè la làmina no és totalment blanca.

No hay comentarios:

Publicar un comentario