jueves, 18 de febrero de 2016

Petjapapers

Una activitat de Selectivitat que també vam fer a disseny va ser fer el disseny d'un petjapapers. La vam fer en dues hores a classei la vam entregar.

La meva proposta va ser un petjapaper de cristall amb la forma de mitja esfera, però més ovalat, com si fos mig ou. La mida era la mitjana d'una mà estàndar per a poder agafar-lo sense que rellisqués. Tot i els arguments que pugui donar, ergonòmicament fallaria el fet de poder moure'l d'un lloc a altre amb rapidessa, ja que costaria una mica d'agafar.
Làmina DIN A-3. Tècnica emprada: llapis de color.

En canvi, vaig tenir la idea de que, si el petjapapers és per l'oficina d'una empresa, es pot ficar el logotip al fons (a la base de la semiesfera, que és plana), i l'efecte del cristall faria que es veiés en gran per tota la part esfèrica.

A més a més, a l'enunciat ens demanava que dibuixéssim l'exemple del petjapapers a una mà, és a dir, la mà agafant-lo; i ho vaig tenir més controlat gràcies a la làmina d'ergonomia que vam fer a principis de trimestre i en part també gràcies a les pràctiques d'anatomia de l'última entrega de la llibreta d'artista de dibuix artístic.

Aquesta làmina em va agradar molt, tot i que si la hagués de tornar a fer faria un disseny diferent, més ergonòmic, i calcularia millor la composició, que no em va quedar del tot bé.

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb el Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario