miércoles, 17 de febrero de 2016

Packaging

A disseny també vam fer packaging a principis del segon trimestre, abans de Nadal. Per treballar i entendre més directament la teoria del packaging, vam fer capses de cartolina. 
Fotografia de les capses
Vam començar-les a classe i van ser deures per Nadal. Jo, vaig agafar una plantilla de les que ens va deixar la professora, que és la del llaç blau; i l'altra la vaig fer perquè me la va ensenyar a fer el meu germà, que l'havia treballat a l'institut.

Fer aquest treball em va agradar molt perquè gaudeixo fent coses d'aquest tipus, que m'han atret des que sóc petita. Tot i que la caixa petita, que és la que vaig fer a casa, la vaig fer amb menys cura i hi ha parts de les pestanyes que la tanquen o les extremitats, que es veuen una mica maltractades, per la fragilitat del material.

Vaig escollir fer-les blanques, simplement perquè m'agrada, es veuen netes i amb el llaç blau vaig donar-li un toc que dóna sensació mes fresca encara. Vaig haver de tenir compte de que no es taquessin amb res. 

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario