jueves, 28 de enero de 2016

Ulleres de Sol


El passat divendres 15 de gener, vam fer a disseny una altra activitat de selectivitat. Vam fer-ho en dues hores a classe. 

Làmina DIN A-3 a la meitat.
L'enunciat ens demanava que dissenyéssim unes ulleres de Sol inspirades en un cotxe. Això era perquè l'empresa venedora d'aquest cotxe les volia regalar a qui comprés aquell cotxe, per fer una campanya publicitària. Com que les regalaven, havien de ser econòmiques i havien de tenir mínim un toc que et fes recordar al cotxe.



Detall de la làmina final DIN A-3. Tècniques emprades: llapis de colors.
No vaig tenir moltes idees i això va fer que no gaudís de la làmina, però em va semblar un exercici molt pràctic, ja que aquesta situació es pot donar moltes vegades en un enunciat de selectivitat. A més, hauria d'haver treballat més ràpid, ja que no em va donar temps d'acabar la làmina final.
En canvi, crec que la pluja d'idees la tinc ben raonada, encara que cap disseny m'acabava d'agradar com a ulleres definitives.




Les fotografies han estat realitzades per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil i editades amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario