jueves, 18 de febrero de 2016

Disseny d'un vestit

Divendres 12 de Febrer vam fer a disseny una altra pràctica d'un exercici vell de Selectivitat (ja que avui dia ja no surt disseny d'indumentària als exàmens de les PAU de disseny). Aquesta ens exposava uns vestits dissenyats per Miyake, que és un dissenyador japonès molt conegut.

Làmina DIN A-3. Tècniques emprades: llapis de colors i punta fina negre.
Doncs, inspirant-nos en els exemples de Miyake havíem de dissenyar 3 vestits. Les 2 característiques que observem de Miyake a les imatges de l'enunciat són que els seus dissenys són molt volumètrics, amb relleus i formes aconseguides tridimensionalment; i també que fa servir colors saturats i vius que criden l'atenció. Els volums i els colors en conjunt fan un resultat molt dinàmic i orgànic.

Les meves tres propostes es basen en aquestes dos característiques. Aquest exercici no em va resultar realment fàcil, però crec que tampoc m'ha sortit molt malament. Em va faltar dibuixar el cos de les persones o maniquís que porten el vestits i donar més sensació de moviment i naturalitat. També crec que si hagués de tornar a fer aquest exercici tindria més idees i aniria més ràpid segurament.

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario