jueves, 28 de enero de 2016

Perfum

Per començar el trimestre de disseny vam fer una làmina de dibuixar un perfum que tinguéssim a casa, per fer els plànols i la perspectiva d'aquest, per saber com serien la resta de làmines durant el segon trimestre. Vam disposar de dues hores a classe i una setmana de temps a casa.
Làmina DIN A-3. Tècniques emprades: llapis de colors.


Fer aquesta làmina em va agradar molt, doncs fer la planta, l'alçat i el perfil dels objectes m'agrada molt. Crec que em va fallar la composició de la làmina i intentant arreglar-ho amb el títol, ho vaig deixar pitjor. També hi ha una errada al tap de la perspectiva. 
Tot i això, em va agradar molt fer la graficoplàstica intentant copiar el cristall amb la colònia dins, però em podria haver quedat millor.

La fotografia ha estat realitzada per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario