jueves, 28 de enero de 2016

Models

Làmina 50x70. Tècnica emprada: carbonet.
Làmina 50x70. Tècnica emprada: carbonet.
Al llarg del segon trimestre a més de fer dibuixos d'anatomia a la llibreta i amb imatges projectades també hem fet amb models al nu. 

Doncs, dos dimecres han vingut un noi i una noia i els hem dibuixat al nu igual que amb les imatges projectades: amb el cavallet, la fusta, la làmina 50x70 i el carbonet. Cada pose ha durat 45 minuts i tots dos dibuixos els vaig fer el mateix dia que teniem dues hores de clase seguides.

El dibuix de l'esquerra va ser el primer d'aquell dia, em va costar encaixar la posició de la dona i per tant no vaig tenir temps de fer ombres, a més el primer intent de dibuix que vaig fer estava desproporcionat i era petit i vaig haver de tornar a començar.
I el de la dreta va ser el segon. Aquest el vaig fer més ràpid i vaig gaudir més, vaig estar més a gust que als primers 45 minuts, vaig tenir temps de fer una mica d'ombres. 
Crec que tots dos dibuixos tenen errades que puc millorar, com potser alguna part del cos més petita i desproporcionada o alguna errada anatòmica.

Igualment, de cara a la pròxima vegada crec que puc fer-ho millor, ja que tindré més pràctica d'anatomia i les proporcions em sortiran millor, a més, les ombres d'un dels dibuixos (ja qu de l'altre no vaig tenir temps ni de fer-les) no estan ben resoltes, no tenen direcció.

Per a mi fer model ha estat una experiència nova, i pensava que em faria nosa però em va agradar i vaig estar molt còmoda. 

Les fotogrfies han estat realitzades per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario