jueves, 28 de enero de 2016

Suport per al mòbil

Foto 1
La següent làmina d'exercici de selectivitat també la vam fer un divendres en 2 hores a classe. Aquesta ens demanava que amb una làmna de plàstic construissim un suport per al mòbil i a l'hora d'entregar-lo, aquest havia de suportar el nostre propi mòvil.

Foto 2
Un cop vaig tenir el patró del suport el vaig calcar a la làmina de plàstic que havia de ser de mida DIN A-4. L'estructura que vaig fer era sostenible però el meu mòbil pesaba tant que no s'aguantava. Vaig haver de fer-lo amb un plàstic més dur i que em va costar més de tallar-lo i doblegar-lo.



Foto 3


Foto 4
Aquest exercici em va agradar molt, ja que ha estat una de les poques vegades que realment hem fet els objectes que hem dissenyat en un dibuix. La pròxima vegada tendria més cura a l'hora de tallar recte, però es que estava molt dur i em va costar; i tendria més compte de que al fer el tall amb el cúter no em marxés, perquè vaig fer un tall massa llarg i descontrolat.

A les fotografies 1 i 2 es veu el suport, amb el mòbil d'un company, i després hi ha la imatge 3 que és la meva pluja d'idees sobre el suport i el logotip de Wed'Ze, i la imatge 3 que és la plantilla del suport amb el logo final.

Les fotografies han estat realitzada per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil.

No hay comentarios:

Publicar un comentario