jueves, 28 de enero de 2016

Figura humana projectada

Làmina 50x70. Tècnica emprada: carbonet.
Com que en aquest trimestre hem treballat la figura humana a dibuix artístic, per practicar hem dibuixat model nuu d'imatges projectades a la pissarra. 
Ens hem ficat amb els cavallets, la fusta, la làmina 50x70 i amb carbonet hem dibuixat. 
Cada dibuix ha estat realitzat en una durada de 45 minuts.

El dibuix de la fotografia el vaig acabar jo sola, sense correccions, però al finalitzar l'hora la professora em va fer les correccions de la postura del tronc i les proporcions de les cames. Vaig gaudir fent aquest dibuix, tot i que no està perfecte, però aquesta pose em va agradar i la posició del cos em va semblar molt interessant.

La veritat és que no és el que millor faig, i de fet crec que em queda moltíssim per millorar, però per practicar estem fent els deures de la llibreta d'artista i amb pràctica ja em quedaran millor. Principalment haig de tenir compte amb les proporcions i els detalls anatòmics que s'han de conèixer prèviament.


La fotografia ha estat realitzada per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil i processada amb el Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario