jueves, 28 de enero de 2016

Aqua

La primera activitat de selectivitat que vam fer a disseny, va ser un divendres que tenim dues hores per fer-la a classe. L'enunciat ens demanava  que féssim el packaging per a la mostra d'una colònia de la marca Aqua. Doncs, ens donaven el logotip de la empresa i la seva imatge corporativa i ens deixaven fer el que vulguéssim mentre aguantés el petit pot de colònia i fos econòmic.

A mi no em va donar temps a fer la làmina, ja que em vaig encapbussar en una idea i no vaig aconseguir treure-la endevant. Però vaig fer una pluja d'idees bastant rica, que es pot veure a la imatge.
Pluja d'idees en làmina DIN A-3. Tècniques emprades: llapis de colors i portamines.

La meva pluja d'idees està treballada amb llapis de colors i llapis porta-mines. Normalment em faig anotacions i comentaris jo mateixa per a que s'entengui el meu procés o simplement per enrecordarme de coses i plantejar-me problemes que puguin tenir els dissenys. 
Vaig treballar amb els colors taronja i verd perquè el disseny havia de transmetre que la fragància té una olor cítrica, fresca, natural, i són els colors que més vaig relacionar amb aquest concepte. 

Aquesta làmina no és de les que més m'ha agradat fer però si a selectivitat hagués de fer-ho, ja se que no hi ha més i que haig de treure-la com sigui. O no ésser tan ambiciosa a voler tenir un resultat original, fantàstic i excel·lent, i pensar en acabar i fer algo útil i més comú.

Les fotografies han estat realitzades per mi amb la càmera del meu telèfon mòbil, processades amb el Gimp i unides en un collage amb una aplicació online.

No hay comentarios:

Publicar un comentario