jueves, 22 de octubre de 2015

Disseny d'un monograma HC

Làmina DIN-A3. Tècnica emprada: portamines i retolador negre.
Aquesta activitat ha estat la tercera d'aquest primer trimestre. Ens demanava que dissenyéssim un monograma HC per a una empresa que no ens deia de que era, les úniques condicions eren que la tipografia havia de ser de caixa alta i els colors havien de ser blanc sobre negre o viceversa. 

Vam começar l'activitat a classe, i la vam estar treballant una hora i mitja; en aquest temps vaig realitzar la pluja d'idees a llapis portamines ja que com els colors eren blanc i negre no calia utilitzar colors a la pluja d'idees. També em va donar temps a començar la maduració de la idea. Vaig necessitar més hores a casa per fer la làmina definitiva i escriure el text:


Fotògraf: Facundo Rodríguez
"El monograma realitzat es forma per dues lletres, la H i la C. Les he superposat ja que m'ha semblat una composició fàcil però original. Aquesta disposició permet una fàcil a la vegada que ràpida llegibilitat. La lletra de pal sec i la forma rectangular vertical que percibim al mirar-lo transmeten estabilitat, equilibri i seriositat amb un aire fresc, net i esvelt. M'ha agradat negre sobre blan perquè per exemple a l'hora de fer un segell és millor i es veu més pur. Tot i que per a enriquir-ho he fet el contorn negre de l'asta dreta de l'H i l'he deixat blanca per dins."

Estic molt contenta amb el resultat final de la làmina i molt motivada a continuar treballant l'assignatura i fer més treballs d'aquest tipus.

Les fotografies han estat realitzades amb una càmera reflex i processades amb Gimp.




No hay comentarios:

Publicar un comentario