jueves, 22 de octubre de 2015

Volums en una escala

Làmina 50x70. Tècnica emprada: carbonet.
Aquest treball tractava de dibuixar un cub, un con, un cilindre i una circumferència a unes escales, cada volum a una escala diferent.
Vam tenir hora i mitja per fer dos esbossos i el dibuix a 50x70 amb carbonet.
Per a mi les dificultats han estat enfrontar-me al format de la làmina, la composició, la qual ha estat potser massa fàcil per al nivell de segon de batxillerat, i finalment el fet de no poder utilitzar la goma d'esborrar.
Per a la pròxima vegada m'agradaria realitzar una composició més difícil, més dinàmica i més complexa; també m'agradaria millorar la tècnica del carbonet i tenir més facilitat a l'hora de fer les ombres, per a la qual cosa hauré de practicar i observar més el meu entorn. 
Un cop finalitzat el dibuix m'he adonat de que els volums m'han quedat una mica petits.

La fotografia l'ha realitzat la profe amb la càmera i ha estat processada amb el Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario