jueves, 22 de octubre de 2015

Fruites

Làmina DIN-A3. Tècnica emprada: llapis 2HB i colors aquarel·lables.
Aquí el segon treball del primer trimestre de dibuix artístic.
Vam haver de portar fruites de casa per crear una composició i dibuixar del natural. La tassa la va aportar l'institut. 

En una làmina DIN-A3 vaig dibuixar les línies compositives amb llapis 2HB. Seguidament vaig dibuixar totes les fruites i la tassa i quan ho vaig veure bé vaig passar a pintar-les amb llapis de colors aquarel·lables.

Primer amb el color groc vaig fer una capa a tots els elements. Després vaig fer el mateix amb el verd clar. I així amb el taronja, alguns tocs vermells i uns detalls marrons. Després vaig fer les ombres amb el marró fosc. Un cop acabat de pintar vaig donar-li l'aigua amb un pinzell. Es va assecar per la nit i l'endemà estava com es veu a la imatge.

Aquest procediment em va ocupar 3 hores escolars, i una mica més de temps a casa.
La pròxima vegada podria millorar la tècnica, ja que a la tassa es veuen clarament les línies del traç i semblen pèls. També m'agradaria utilitzar la tècnica amb més expressió i més sensació de realisme. No estic prou descontenta amb el temps emprat, ja que pràcticament el vaig poder quasi acabar a classe amb les hores pactades, tot i que amb el temps haurem d'anar treballant més ràpid. 
Una dificultat va ser no poder utilitzar la goma d'esborrar, ja que deteriora la qualitat del paper.

La fotografia ha estat realitzada amb la càmera del meu mòbil i processada amb Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario