jueves, 22 de octubre de 2015

Disseny d'una etiqueta d'ampolla per al circuit de Montmeló


Maduració de la idea.
Aquesta activitat ens proposava crear una etiqueta per a una ampolla d'aigua amb la temàtica del circuit 24 hores que s'esdevenia a Montmeló. Les condicions era que les mesures havien de ser 50 mm d'alçada per 200 mm de llarg, i que s'havien d'incloure el caixetí d'informació i la capacitat de ml. Ens donaven unes imatges de fotografies e iconotips del tema per tenir referents.
Vam disposar d'hora i mitja per fer la pluja d'idees, la maduració, el text i l làmina final. Jo vaig començar per la pluja d'idees, amb llapis de colors i portamines Després de veure vàries opcions vaig passar a la maduració.
Vaig triar un fons vermell, ja que és un color que crida l'atenció, i sobre el logotip de les 24 hores de Montmeló amb l'estampat de les típiques banderes de les curses de motos. L'alternació de quadres blancs i vermells al cantó dret inferior és un recurs completament estètic. El caixetí d'informació i el codi de barres es troben a un requadre verd que intenta fer referència a la gespa del circuit, amb la separació de la barra blanca i vermella. 
Làmina definitiva DIN-A3. Tècnica emprada: colors de fusta.

A causa de la manca de temps no vaig poder acabar la làmina final, de fet, només la vaig poder començar. 
Per a la pròxima làmina que fem a classe m'agradaria ser més ràpida per tenir temps per a acabar-ho tot, i evitar el llapis a la pluja d'idees. 
Les fotografies han estat realitzades amb la càmera del meu mòbil i processades amb el Gimp.

No hay comentarios:

Publicar un comentario