martes, 20 de octubre de 2015

La meva llibreta d'artista









Per començar amb el blog d'aquest segon curs... La meva llibreta d'artista! 

Aquesta llibreta la vaig comprar l'any passat al començar el primer curs, però com que jo no soc una persona que acostumo a dibuixar al meu temps lliure, encara tinc pàgines per continuar dibuixant. 

La vaig trobar a l'Abacus de Reus i en quant la vaig veure vaig decidir que aquella seria la meva llibreta d'artista. Em sembla molt bonica: l'estampat, els colors... A les fotografies es pot veure que té una goma elàstica que la manté tancada; això m'agrada perquè crec que és molt pràctic. També es veu a la part interior del final que té com una mena de sobre adherit que l'utilitzo per guardar els folis de correccions que em fan i/o possibles coses que vull enganxar, o utilitzar per fer una intervenció. També té un llistó o marca pàgines vermell al qual no dono molta utilitat però m'agrada estèticament.

Els dibuixos que es veuen són una perspectiva del que veig per la finestra de la meva habitació, la qual vaig fer per a una entrega de primer; i un intent de retrat realista que he fet per practicar de cara a la pròxima entrega.

Espero que us agradi la meva llibreta, pròximament pujaré una publicació donant més importància a les intervencions i menys al que és la llibreta en si. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario